trioconferences.pl

Blog tematyczny o pracy i biznesie.

Biznes

Pandemia nauczyła Polaków zakupów w sieci. Czy wiesz jak wykorzystać potencjał FB ADS do skorzystania z tego trendu?

Pandemia nauczyła Polaków zakupów w sieci. Czy wiesz jak wykorzystać potencjał FB ADS do skorzystania z tego trendu?

Pandemia koronawirusa spowodowała, że wiele osób postanowiło robić zakupy w internecie. Trend ten pozostał do dziś. Facebook oraz inne social media stale się rozwijają. Mając biznes w internecie, warto postawić na jego promocję w mediach społecznościowych. Dzięki temu można zyskać nowych klientów. Facebook Ads to bardzo przydatne narzędzie, które pozwoli docierać do nowych konsumentów. Warto dowiedzieć się, na czym to polega. Chcesz dowiedzieć się więcej na https://arturjablonski.com/ .

Trend FB Ads 

 Media społecznościowy rozwijają się od wielu lat. Okazuje się, że liderem tego segmentu jest Facebook, również w Polsce. Warto zaznaczyć, że ten serwis społecznościowy dystansuje swoją konkurencję i od kilku lat może pochwalić się największą liczbą użytkowników na całym globie. Jest to nieograniczony potencjał reklamowy, a ponadto opiniotwórczy. Dlatego trudno jest się dziwić powstawaniu idei reklam płatnych, które pozwalają docierać do nowej bazy konsumentów. Te reklamy nazywane są Facebook Ads i każdy użytkowników tej aplikacji może z nich skorzystać. Trzeba wiedzieć o tym, że płatne reklamy na Facebooku wykorzystać można na przykład do promocji usług, produktów, a ponadto witryn internetowych. Do tego trzeba jeszcze dodać wszelakie wydarzenia. Facebook Ads można wykorzystać do wszystkiego, co jest oferowane konsumentom. 

 Wiele osób zastanawia się, w jaki sposób korzystać z Facebook Ads. Okazuje się, że bardzo dużo początkujących użytkowników myli to z opcją promowania postów. Żeby przejść do narzędzia reklam płatnych, trzeba w menu ustawień znaleźć specjalny link. Mowa tutaj o utworzeniu reklamy. W takim miejscu trzeba przejść do zaawansowanego narzędzia, który dotyczy obsług reklam płatnych. Taka opcja daje bardzo dużo możliwości, a ponadto prowadzi użytkownika krok po kroku przez cały proces tworzenia kampanii reklamowej na Facebooku. Oprócz tego oferowana jest jej opcja monitorowania, co jest bardzo cenione przez klientów. Należy wiedzieć o tym, że cały proces można podzielić na kilka etapów. 

Jednym z nich jest kampania. Do tego dolicza się zestaw reklam oraz reklamę. Jeżeli użytkowników ma już ustalony cel reklam, może wtedy przystąpić do stworzenia zestawów reklam, a ponadto ich dokładnego targetowania. Jest to bardzo przydatna opcja, która pozwala na wiele. Warto dodać, że każdy zestaw może zostać zaadresowany do innych grup docelowych, które mogą różnić się wiekiem, lokalizacją, płcią, a ponadto zainteresowaniami. Do tego można doliczyć status związku czy aktywność na Facebooku. Opcji jest bardzo wiele, dlatego jest to bardzo funkcjonalne rozwiązanie. W ten sposób można zapewnić sobie bardzo precyzyjne personalizowanie reklam, poprzez tworzenie na przykład kolorowych grafik reklamowych dla ludzi młodych. Można też postawić na nieco bardzo stonowane opcje, które są przeznaczone dla osób w podeszłym wieku. Opcji jest bardzo wiele, dlatego Facebook Ads jest tak chętnie wykorzystywane przez użytkowników. 

 Co ciekawe, bardzo interesującą oraz przydatną opcją jest także typ połączenia. Pozwala on na sprecyzowanie rodzaju wyświetlanych reklam, zależnie od typu połączenia internetowego. W przypadku łączności z siecią przy zastosowaniu wifi można pozwolić sobie na reklamę w postaci filmiku. Jednakże jeśli ma się transmisję komórkową, o wiele bezpieczniejszą opcją jest stworzenie reklamy, która jest bardziej oszczędna w kilobajty. Bardzo dużo osób zastanawia się, jakie są plusy ze szczegółowego targetowania, które zapewniane jest przez Facebook Ads. Przede wszystkim mowa tutaj o optymalizacji kosztów, bowiem każda reklama powinna trafić konkretnie tam, gdzie powinna. W ten sposób eliminowane są przypadkowe wyświetlenia, co jest bardzo cenione w obecnych czasach. Innym plusem jest skuteczność. Okazuje się, że reklama, która od samego startu wyświetla się tam, gdzie powinna, w krótszym czasie powinna przynieść użytkownikowi oczekiwane rezultaty. Kolejnym plusem Facebook Ads jest budowanie marki. Jest to bardzo cenione zwłaszcza w dobie pandemii koronawirusa. Coraz więcej osób śledzi ulubione sklepy internetowe także w mediach społecznościowych. 

Facebook Ads zapewnia skutecznie budowanie marki

Odbiorcy nabierają zaufania do przedsiębiorstw, które potrafią zrobić skuteczną kampanią reklamową, która trafia w ich potrzeby. Przez to czują się rozumiani przez tego typu firmy i chętniej kupują ich usługi bądź produkty. Dlatego warto korzystać z Facebook Ads, ponieważ można w ten sposób skutecznie prowadzić sklep internetowy. Możliwe jest pozyskanie nowej bazy klientów, co przełoży się na zyski ze sprzedaży.

Udostępnij